Home

Friday, February 20, 2009

Ya Allah..kuatkanla hatiku..

salam...
aku sdih sgt hari ni...
tp xpe..
apa yg aku wat aku tau btoi..
bukan nk masok campo tp ingin berpesan2 sesama insan..
xpelah..
klu dia x trima..
aku rasa sdih sgt2..

alhamdulillah...
aku dpt sokongan drpd mak n kakak aku..
aku nk kuat..
Umat Islam mesti kuat..
xperlulah aku nyesal dgn ape yg aku lakukan..
wlaupun pd mulenya aku takot nk lakukan benda tu tp aku kuatkan hati aku..
skang aku maseh sdih ag..
xtau nk kata apa lg..
aku harap dia x marah aku..
aku cuma kcewa...
maaf..
itu je yg aku mmpu ucapkan...


YA ALLAH KUATKAN HATIKU...
WALAUPUN APA YG JADI AKU TAU ADE HIKMAHNYA..
AKU TAU TIAP2 YG TERBAIK UTK AKU...BKN SEMUA AKU KEHENDAK AKU...
YA ALLAH..
AKU TAU NI BARU SIKIT..
MASIH BYK LG AKN AKU LALUI..
BANTULAH AKU YA ALLAH..
DLM MELAKUKAN APA SAHAJA..
UTK MENEGAKKAN AGAMA MU...
AMIN...

1 comment:

Anonymous said...

salam.
nape sedey???
ape yg awak buat salah???
menasihati org???
menegur org??
bukan ker awak berniat
baik...
x payah lar rase sedey
Allah sentiasa bersame org2 yg
benar