Home

Monday, December 27, 2010

Alhamdulillah :)

Salam..

Alhamdulillah. Alhamdulillah. Alhamdulillah.

22 Dis 2010

"Esok ada org nk pi amek results PMR. Ketaq dak?"

Alhamdulillah... Saya tenang je sehari sebelum results keluar. Syukur sangat sebab kawan-kawan siap call lagi. Diorang takot sangat.

Kalau time UPSR... malam sebelum amek results tu mmg saya nanges(xmalu).Terlalu memikirkan tentang results yg bakal keluar. Tapi PMR, mmg saya xpikir sangat. Just doa byk2 supaya Allah tenangkan hati saya. Malam tu saya dpt tidur dengan nyenyak n tak terganggu.

23 Dis 2010

Dalam pukul 10 pagi results keluar. Saya siap2 pakai baju sekolah tapi xtau siapa yang nak hantar pergi sekolah. Mak tengah masak sebab famly dr kelantan dtg.

Abah tak sabar-sabar nak tau results. Dia call pastu suruh bgtau bila da amik.

Then, call Nadiah....

"Atiya! Cepat dtg..Awk dpt straight A! (8A) Saya pon. Cepat tau..."



Alhamdulillah...terus bgtau mak. pastu call abah yang ada kat pasir gudang. Abah suruh mak berhenti masak n anta sy pi sekolah..hehe.

Sekolah sy 35 orang dpt straight A. Kira ramai la jugak.


Congrats to all my friend...
Nadiah, Delaili, Jasmin,Fazira, Ayuni, Aida, Adeyrah, Farhanah, Anis, Izzah,Hannah n semua....
kpd yg kurang berjaya anggaplah kegagalan ini bukan suatu kekalahan tapi kejayaan yang masih tertunda.. Bersykurlah walau apa saja keputusan yg kita dapat... :)


Barangsiapa yang bersyukur akan Kutambahi nikmatnya dan barangsiapa yang kufur, ingatlah azabKu amatlah pedih



Terima kasih Mak n Abah, guru2 SMKSS, SKSS, n SRAKU...
Kwn2 yg byk bg sokongan moral...tq so much..







1 comment:

zana ahmad said...

tahniah.;..
(x hbs naaa)
btw....
nk mmsk aliran apa je?